روزگار غریب

عکس چشمات پیش رومه
بغض عشقت تو گلومه
صورتم از گریه خیسه
دیگه کاره من تمومه
همه جا صدای جیغه
چیزی نیست خوابی عمیقه
روی دستای غریبم
جای بوسه های تیغه
شاید این همش یه خوابه
شاید این فقط سرابه
ای خدا برس به دادم
زندگیم نقش بر آبه
همه جا صدای جیغه
چیزی نیست خوابی عمیقه
روی دستای غریبم
جای بوسه های تیغه
عکس چشمات پیش رومه
بغض عشقت تو گلومه
صورتم از گریه خیسه
دیگه کار من تمومه
نمیدونی چی کشیدم
جز تو هیچی رو ندیدم
اگه باورم نداری
بیا رگهامو بریدم
منو این غروب غم بار
دل که خیسو غم تکرار
زجر این خاطره های تا نخرده روی دیوار
منو این اتاق خلوت
منو تنهایی و غربت
منو هوای ابری
منو تو اما به ندرت
عکس چشمات پیش رومه
بغض عشقت تو گلومه
صورتم از گریه خیسه
دیگه کار من تمومه
نمیدونی چی کشیدم
جز تو هیچی رو ندیدم
اگه باورم نداری
بیا رگهامو بریدم



نظرات شما عزیزان:

ارمین
ساعت11:08---15 مهر 1391
سلام
سلام دوست عزيز من يه برنامه طراحي کردم. که بازديد سايتت و کساني که بنر سفارش دادن تو سايتت بالا ميبره . 100 درصد تست شده و سالم . براي کسب اطلاعت بيشتر به اين ادرس مراجعه کنيد ......[گل]
http://valen.ir/ip.hit.html


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:,18:19به قلم: غریبه ™